Kaffe på abonnement


Kristians Kaffe tilbyder kaffe på abonnement

Sådan gør du

På varekortet vælger du vægt og formalingsgrad, og i stedet for at klikke på "Køb" (som du normalt ville gøre i en webshop) vælger du i stedet et leveringsinterval (f.eks. hver 2. uge) og klikker "Abonnér".

Dit valg er nu tilføjet kurven som et abonnement, og du gennemføre blot bestillingen som du er vant til at handle online.

Herefter pakker og afsender vi din første abonnementspakke.




BESTIL ABONNEMENT HER

 


FAQ - Ofte stillet spørgsmål


Hvilke produkter kan jeg tegne abonnement på?

– Du kan frit vælge mellem kaffe, espesso og grønne bønner


Kan man kun købe kaffe på abonnement hos jer?

– Nej, du vælger blot den kaffe du ønsker og klikker "KØB", så handler du én gang.


Kan jeg ændre hvor ofte jeg ønsker leveret senere?

– Ja, du logger ind på "Din konto". Her kan du ændre dit leveringsinterval.


Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

– Ja, du logger ind på "Din konto". Her kan du sætte dit kaffeabonnement på pause.


Kan jeg springe en levering over, hvis jeg f.eks. skal på ferie?

– Ja, du logger ind på "Din konto". Her kan du vælge at springe næste levering over.


Hvordan opsiger jeg mit kaffeabonnement?

– Du logger ind på "Din konto". Her kan du stoppe dit abonnement.


Hvornår trækker i pengene på mit betalingskort?

– Det gør vi fra gang til gang, og altid EFTER afsendelse af din pakke.


Jeg har ikke oprettet en konto da jeg bestilte abonnement, hvad gør jeg?

– Alle abonnementskunder har automatisk fået oprettet en konto, da de bestilte første gang.

  1. Gå til "Din konto" og klik "Log ind".
  2. Klik "Glemt din adgangskode".
  3. Tast den e-mailadresse du benyttede, da du bestilte dit abonnement første gang, og klik "Send".
  4. Du modtager nu en e-mail, hvor du kan vælge en ny adgangskode. Gennemfør dette, og du vil herefter kunne logge ind på "Din konto".

Jeg har glemt min adgangskode til min konto, hvad gør jeg?

– Ingen problem, følg blot denne vejledning.

  1. Gå til "Din konto" og klik "Log ind".
  2. Klik "Glemt din adgangskode".
  3. Tast den e-mailadresse du benytter til dit abonnement, og klik "Send".
  4. Du modtager nu en e-mail, hvor du kan vælge en ny adgangskode. Gennemfør dette, og du vil herefter kunne logge ind på "Din konto".

Kan jeg bestille forskellige produkter på abonnement, med forskellige leveringsintervaller?

– Ja og nej.

Du kan tilføje forskellige produkter på abonnement, når du gennemføre en bestilling. Men de skal og kan kun have det samme leveringsinterval, f.eks. hver 2. uge.

Ønsker du f.eks et kaffe produkt hver uge, og et andet produkt hver 4. uge, skal du gennemføre 2 bestillinger.

Bruger du samme e-mail til dine bestillinger, vil dine to forskellige abonnementer blive samlet, og være tilgængelig på "Din konto".




Du er altid velkommen til at kontakt os, hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål.




KONTAKT OS