Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Kristians Kaffe ApS
CVR-nr.: 39117495
Adresse: Oldenvej 43, Munkegårde, 3490 Kvistgård-DK
E-mailadresse: kristian@kristianskaffe.dk
Telefonnummer: +45 60 377 402

Dataansvarlig: Kristian Knudsen

Betaling

Vi tilbyder betaling med Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Mobilepay. Vi tager ikke kortgebyrer.

Alle beløb er angivet inkl. moms i danske kroner. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Fragt

Vi sender i hele DK med PostNord til Pakkeshops og erhvervsadresser. Leveringstid 1-3 dage til adresser i Danmark. Pris kr. 39,-

Altid fri fragt ved køb over kr. 499,-

Abonnementsbetingelser

Produkter

Kristians Kaffe tilbyder friskristet kaffe på abonnement i kategorierne, Espresso, Kaffe og Grønne bønner.

På produkter i kategorierne, er der mulighed for at vælge om man ønsker produktet som et abonnement og hvilket interval man ønsker levering i.

 

Tilmelding

Vælger du et abonnement, fortsætter det løbende ud fra det interval du har bestilt, indtil du opsiger eller ændrer det.

Du kan altid se oplysninger om dit abonnement ved at logge ind på din brugerkonto. Har du ikke oprettet en "Bruger konto" første gang du bestilte, kan du altid aktivere den ved at bruge samme e-mail adresse som ved første ordre.

Det kreditkort der benyttes når abonnementet bestilles første gang, vil være det samme systemet benytter fremadrettet. (Dit kreditkort er beskyttet igennem kryptering, vi kan ikke se eller misbruge dine oplysninger)

Du modtager en ordrebekræftelse hver eneste gang dit abonnement bliver ekspederet og efterfølgende en faktura. Begge udsendes til den mailadresse du har angivet.

Transaktionen (betalingen) foretages efter afsendelse af din pakke.

 

Afmelding

Du kan afmelde dit abonnement når som helst, og der er ingen bindingsperiode. For at afmelde dit abonnement skal du log ind din "Bruger konto", her kan du afmelde dit abonnement. Afmelder du dit abonnement senest 5 hverdage inden næste levering, modtager du ikke flere leveringer. Hvis du afmelder senere end 5 hverdage, vil du modtage en sidste levering fra os. Herefter er dit abonnement stoppet.

Hvis en betaling ikke kan afregnes på grund af udløb af dit betalingskort eller anden årsag, sender vi dig en orienterende e-mail, hvor vi beder dig om at rette evt. oplysninger for at transaktionen kan gennemføres. Vi sætter dit abonnement på pause imens.

 

Opgradere eller nedgradere af dit abonnement

Du kan altid ændre dit abonnement ved at logge ind på din konto, hvis dit behov ændre sig.

 

Pris- og abonnementsændringer

Vi kan altid ændre vores abonnementer og prisen på dem. Skulle prisen stige på et abonnement vil vi udsende et betalingslink, hvor vi beder dig godkende og gennemføre betalingen på ny. Dette gør vi fordi du som forbruger er beskyttet imod, at der bliver hævet mere på dit betalingskort end aftalt ved abonnementsstart. Dog vil prisændringer eller abonnementsændringer tidligst gælde for dig den løbende måned + 30 dage, efter du har fået besked via e-mail. 

 

Kommunikation

Vi sender dig information om din konto (f.eks. betalingsgodkendelser, fakturaer, ændret adgangskode eller betalingsmåde, bekræftelsesbeskeder, meddelelser) udelukkende i elektronisk form, f.eks. via e-mails til den e-mailadresse, du oplyser ved tilmelding.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste kr. 99,-

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der regelmæssigt bringer varer ud i dit område,

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 
 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til ovenstående adresse.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Dog kun mod foregående aftale.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Varen sendes til ovenstående adresse.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
Personoplysningerne registreres og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på ovenstående mailadresse.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kristian Knudsen igennem e-mail: kristian@kristianskaffe.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk 

 

Hent fortydelsesformular her

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 8.04.2019